Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

El Fri, Mar 27, 2009 at 01:43:18PM +0100, Jordi Funollet ens deleit�mb les seg�paraules:
> Amb 'apt-show-versions' veuràs les versions de tots els paquets instal·lats.
> Si algun és d'una versió superior a la 'lenny' t'apareixerà un "newer than
> version in archive".

No he estat seguint el fil, pero pots veure quines son totes les versions
disponibles de un paquet concret amb 'apt-cache policy', veuras que et diu per a
cada versio, de quina URL del sources.list ve, aixi com el numero de prioritat
que te assignat (sempre s'intenta estar en la prioritat mes alta, i dins de la
mateixa prioritat, la versio mes nova [*]).

Ah, i una cosa que a mi m'ha resultat forc,a util es configurar com l'aptitude
mostra la informacio dels paquets:

    Opcions -> Preferencies -> Format de visualitzacio per a les vistes de paquets
    ( aptitude::UI::Package-Display-Format al /root/.aptitude/config )

        %c%a%M%S %p #%D #%Z (%t) #%15v -> %15V

Veuras que aixo sempre et mostra en el GUI de l'aptitude, de quina branca prove
cada paquet/versio (stable, testing, etc).

[*] per aixo el "apt pinning" (/at/apt/preferences) juga amb aquests numeros

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."