Re: Linux kernel

El Tue, Oct 27, 2009 at 05:14:22PM +0100 Leopold Palomo-Avellaneda ha dit:

> algú sap com convertir un kernel original sense pegats de debian en un kernel
> amb pegats (i un directori debian)?

em sembla el proces es mes o menys el seguent:

aptitude install linux-source-x.y.z

tar xjf /usr/src/linux-source-x.y.z.tar.bz2

cd linux-source-x.y.z

<aplicar pegats manualment, amb quilt, ...>

make menuconfig

fakeroot make-kpkg --initrd kernel_image

--
Matthias Kaehlcke
Embedded Linux Engineer

      El trabajo es el refugio de los que no tienen nada que hacer
                            (Oscar Wilde)
                                                                 .''`.
    using free software / Debian GNU/Linux | http://debian.org  : :'  :
                                                                `. `'`
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 47D8E5D4                  `-