Re: Videos National Geographic

El Sat, 13 Jun 2009 23:31:55 +0200
hubble <hubble@telefonica.net> va dir:

> El Sat, 13 Jun 2009 19:03:29 +0200
> Daniel <daniel.elias@gigamail.cat> va dir:

> Em sembla que amb les dades que dones, primer has d'anar al decathlon i comprar-te un pantalons d'aquests que li pots treure part de la cama y una camiseta quechua.

També pots provar d'afegir al teu sources list la segUent linia:
deb http://www.debian-multimedia.org testing main

si es que estàs a testing, sino la dist. que facis servir.
una vegada fet això:
# aptitude update
# aptitude install w32codecs

i tornes a reproduir a veure que tal. Si no et funciona amb el teu *playeador* habitual, prova amb el xine que agafa be els codecs aquests.

Això sí, que sàpigues que ficaras còdig privatiu al teu sistema debian, per la qual cosa l'esperit de richar M Stallman et perseguirà tota la eternitat.