Re: Com fer un USB amb debian live

Bones

El procediment que va explicar en Hubble és operatiu i funcional, de
fet jo ho vaig provar amb una imatge genèrica i funcionar,
funciona,l'únic que caldria afegir al COM és que cal reproduir la
jerarquia de directoris on el GRUB espera trobar el seu menu.lst i les
entrades d'aquest han d'indicar el nucli i disc ram a utilitzar per
arrencar.

El 23 / març / 2009 19:04, hubble <hubble@flashmail.com> ha escrit: