Com fer un USB amb debian live

Be,

Donada la espectativa i la mala resolució per la meva part per a que fosi una metodologia exitosa, paso a explicar com he aconseguit realitzar una debian-live en un USB. Faig un fil nou doncs penso que s'ho mereix :P

(xabi) El teu dubte m'ha tingut entretingut uns dies fins que ha sortit, no és una manera molt rigorosa però funciona:

1.- M'instal·lo la aplicació debian-live (tot es pot fer amb debian helper però m'ha estat donant bastant problemes, de espai de disc (pel gnome necesita més de 4GB de disc lliure!, i per d'altres es produien errors de que algun paquet mancava, i torna a començar...)

2.- LLençes l'aplicació, que és gràfica i amb 4 clics (triant fer un USB, i un directori de trevall) ja la tens trevallant.

3.- quan acabi tindras un fitxer anomenat binary.img (que es una imatge)

4.- he fet
# dd if=binary.img of=/dev/sda
(l'hi he dit /dev(sda i no pas /dev/sda1 pel grub)

5.- l'he enchufat al eeepc i m'ha funcionat

Espero que a tu també et funcioni xabi, sort.

Tingues en compte que és una debian live (li pots afegir un instalador) però no es una debian instalada en un USB (suposo que no cal explicar la diferencia).

apa, sort.

/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_________________________________________________ /
     \
   ~~    ~~
   Registered user num. 368051
   and did not take anything above.
------
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d