Re: SSH sense contrasenya

No se si pot ajudar-te, però pots mirar clusters-ssh que serveix per
connectar-se a diverses màquines a la vegada i quan executes una ordre,
aquesta s'executa a la vegada en totes les màquines.

Pot ser et servisca per algo.
El dc 28 de 01 de 2009 a les 20:57 +0100, en/na David Trigo Chávez va
escriure: