SSH sense contrasenya

Hola,

Estic intentant configurar un parell de maquines (de fet son més, però estic provant amb dues) per tenir accés de l’una a l’altra per llençar comandes o poder tenir accés sense contrasenya.

He estat buscant i he trobat una primera solució, que es crear claus per a cada usuari, i exportar-les a la maquina a la que necessito accés.

El problema es que en tinc molts d’usuaris, y voldria saber si hi ha manera de permetre l’accés a tota la maquina, amb els seus usuaris, que estan a totes dues maquines compartits per NIS.

Gracies.

--
Saludos,
 David                          mailto:davidtrigo123@yahoo.es