Re: Migració de codi

A Dijous 09 Octubre 2008, Pau Climent i Pérez va escriure:
> Hola,
>
> Com a projecte de final de carrera estic creant una interfície gràfica
> per a l'Apertium, el sistema de traducció automàtica de la Universitat
> d'Alacant (www.apertium.org), que ara mateix està sent desenvolupat
> per gent arreu del món (podeu instal·lar els paquets des del codi o bé
> apeteguetejant-los dels repositoris de Debian i Ubuntu).
>
> La cosa és que caldria que la interfície gràfica que desenvolupem
> funcione [també] al Windows, i això suposa que necessite fer córrer el
> codi del motor de l'apertium en aquest @#%&!! sistema.

Això no entenc pq. Igualment, segons sf.net, apertium funciona en win32, per
lo que no hauries de tenir cap problema.

> La qüestió, és que he provat a compilar-lo amb MinGW i amb CygWin
> (cosins germans), i no ho aconseguisc per la manca de suport per a
> l'wstring (apertium fa servir Unicode). Algú que hi treballa al
> projecte, diu que la nova versió del gcc del MinGW sí que li permet
> compilar, però que encara no n'ha documentat el procés.

[...]

Jo crec que estàs complicant-te la vida una mica. En primer lloc, l'apertium
hauria de compilar en win32 sense problemes, tal com diuen. Si no, és un
problema d'aquesta gent. Mirant una mica el codi, crec veure que està
funcionant amb cmake, per tant el tema de multiplataforma és força bo.

Nosaltres hem estem fent aplicacions multiplataforma, i el que millor s'ha
adaptat ha estat la combinació Qt + cmake . Et puc assegurar que és una
passada editar amb una etch, compilar i verificar i pujar al svn i després
fer un svn update en un winxp, regenerar el projecte visual, compilar i
executar sense canviar ni una sola línia de codi (evidentment amb algunes
precaucions).

Si vols mes ajuda, ja diràs. Crec que aquesta llista la llegeix en xerako que
és el mantenidor de l'apertium i coineix el tema.

Apa, a disposar.

Leo