Re: Migració de codi

A Dijous 09 Octubre 2008, Pau Climent i Pérez va escriure:
> [...]
>
> Un amic m'ha comentat el cross-compiling (generar binaris per al
> Windows des del GCC/GNU/Linux), però m'ha dit que necessitaria una
> vesprada per explicar-me com es faria, ja que no és trivial.
>
> També he vist per ahí una biblioteca STL, anomenada STLPort (però
> caldria modificar el codi de l'apertium perquè per comptes de cridar a
> std::wstring, cridés a la nova wstring).
>
> Em preguntava, si a l'igual que existeix un WinE per a fer anar els
> programes de Win32 a GNU/Linux, existia una solució inversa, que faça
> córrer els binaris de GNU/Linux a Windows. He estat googlejant, i no

No sé de res com el que demanes. No sé si et pot servir el coLinux que és una
versió del kernel de Linux que funciona sobre windows (no és un emulador). Jo
l'he fet servir per algun problema semblant i m'ha funcionat correctament.

--
Albert Cervera i Areny
http://www.NaN-tic.com