Re: Gestió de Correu electrònic

A Dimecres 18 Juny 2008, Quiron va escriure:
>El que voldria fer i no aconsegueixo és
> amb el kmail descarregar tots els correus, amb els respectius arxius
> adjunts i que s'em  borressin automàticament del servidor. He estat jugant
> amb les opcions i configuracions del kmail i no he trobat la manera de
> fer-ho.

Hola Julià,
jo faig servir el Kmail per gestionar el correu en local, i autimàticament
m'¡esborra els missatges del servidor, a noser que li digui el contrari. Ho
pots fer des d'arranjament>configura el kmail>comptes>rep>modifica

Veuràs que hi ha una casella que diu

"Deixa els missatges recuperats al servidor"

si està desactivada t'esborrarà tots els missatges del servidor; en canvi si
està activada, te'ls conservarà.

--
Jordi Fontich