Re: Enllaços en una unitat CIFS

A Dimecres 12 Març 2008, Benjamí Villoslada va escriure:
> El Dimarts 11 Març 2008, Iv�va escriure:
>
> En vaig comprar un de can Iomega de 500 GB perquè deia Windows / MacOS /
> Linux.
>
> http://www.iomega-europe.com/item?sku=204133457
>
> Funciona, però no aconsegueixo afinar el rsync.  Cada cop el fa tot.
>
> Vaig pensar que era per mor la data, a destinació sempre 01-01-2007.  Per
> això vaig afegir l'opció c al rsync, però continua igual.
>
> Nota:  El munto amb
> //192.168.0.101/benjami/ /mnt/nas_01_benjami/ cifs
> user,nounix,uid=benjami,gid=benjami,dir_mode=0750,file_mode=0640,iocharset=
> [...]

Jo ho vaig intentar però no ho he aconseguit, però em fallava perque no podia
crear enllaços simbòlics, ja que les Unix Extensions estaven deshabilitades.
Prova a fer:

echo 0 > /proc/fs/cifs/LinuxExtensionsEnabled
mount /mnt/nas_01_benjami/
echo 1 > /proc/fs/cifs/LinuxExtensionsEnabled

i prova a veure. I jo treuria lo del nounix.

Leo

--
Linux User 152692
PGP: 0xF944807E