error al instalar samba

Tinc aquests errors al instal·lar samba (el servidor) a una ubuntu-edgy amd64:

S'està configurant samba (3.0.22-1ubuntu4) ...
* Starting Samba daemons...                                             [fail]
invoke-rc.d: initscript samba, action "start" failed.
dpkg: s'ha produït un error en processar samba (--configure):
el subprocés post-installation script retornà el codi d'eixida d'error 1
S'han trobat errors en processar:
samba
A package failed to install.  Trying to recover:
[...]

Ho he provat de mil maneres, purgant, reinstalant, dpkg-reconfigurant,
etc i sempre acabo aquí.  He trobat per la web una situació similar
(bug a samba) que datava del 2004, on recomanaven esborrar tots els
simlinks de /etc/rc.*, i es solucionava, però ara no passa així. Teniu
idea de què pot ser? Pot ser un bug, o només em passa a mi?

En un servidor amb sarge-i686, samba em va de cine, no sé doncs si hi
ha un bug en aquesta versió amd64 o què passa exactament...

RPB