Re: ajut amb xarxa casolana

"...podries alliberar una boca del router fent servir WiFi..."

Bé, això és el que finalment he fet. Com que lo meu és reciclar
ferralla, tenia una vella d-link-540+ (o 520, no recordo ara) que
tenia arraconada perquè no té suport per Linux (i això m'emprenya)
però finalment m'he decidit a fer-la funcionar amb ndiswrapper, i va
de cine. Val a dir, que comparat amb un temps enrera, on ja vaig fer
quelcom semblant, construir el mòdul amb module assistant és bufar i
fer ampolles.

"...OT] Per cert, sempre he tingut ganes de trobar un lloc on la gent
expliqui les solucions que utilitza dins les xarxes casolanes [...]
seria interessant poguer intercanviar idees [/OT]..."

M'apunto, fins ara ho he anat fent a base de google i ajuts de la
llista, però estaria millor un lloc més específic.

"...Segur que el hub a damunt deu anar a 10 mbits ^_^..."

Certament, apart de les col·lisions, això era part del problema...

Gràcies a tothom. M'apunto la resta de solucions proposades per quan
la "familia" creixi, i no tingui pasta o ganes de comprar més
inalàmbriques. Ara el següent pas és intentar fer funcionar una caixa
multimèdia, que té interfície ethernet però instruccions només per
windows que vull posar a la sala d'estar i connectar-la al linksys,
per aconseguir un centre multimèdia que pugui veure / escoltar a la TV
i a qualsevol ordinador de la meva xarxa (i a la del veí que em peti
la WEP, clar...).

RPB