{Spam?} Re: Problemes de connexió SSH

Veus, sempre m'equivoco :)

en el fitxer /etc/ssh/sshd_config (del servidor o sigui el *receptor*)

allá a on posa
Protocol

quin numeret posa?, posa solament el 2?

També podries enviarli el sshd_config a algu de confiança (i que li funcioni el ssh) per a que es miri si hi ha alguna incongruencia (dic això per si enviarlo a la llista ho trovessis una accio vulnerable).

apa, 8-)

El Tue, 10 Jul 2007 14:50:22 +0200
Orestes Mas <orestes@tsc.upc.edu> va dir:

> A Dimarts 10 Juliol 2007 14:35, hubble va escriure:
>
> Bé, jo normalment connecto de forma simple, però ara estava provant de
> passar-li opcions explícites perquè per omissió no em connectava.

> D'acord, ha estat error meu perquè no estava dins el directori .ssh/ quan he
> executat això. De tota manera no dóna un missatge d'error, sinó un warning.
> L'execució segueix i després va a cercar la clau RSA al directori habitual.

> Tampoc no va. De fet em sembla que la connexió s'estableix, o sia que els
> paquets arriben al destí i per tant traspassen el router. El problema deu
> [...]

/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_________________________________________________ /
     \
   ~~    ~~
   Registered user num. 368051
   and did not take anything above.
------
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d