Re: màfia russa?

man iptables!!!!

Amb iptables pots, per exemple, limitar les entrades al port ssh des d'una IP
fixa, o des d'un rang, si només l'has d'usar tu i sempre del mateix lloc.

També pots limitar les hores en que el port ssh (o altres, obviament) és
obert.

També pots limitar les connexions per segon.

També pots limitar les connexions que tinguin cert string, tot i que en ssh,
els strings van xifrats. Et pot servir per fer un "drop" dels paquets que
intentin entrar a l'ftp amb usuari "steve", "calvin" o "miabuelita".

Amb una mica de traça, pots posar-te en el cron un script que miri
el /var/log/syslog, i vagi posant iptables als intents de connexió ssh.

El Wednesday 25 April 2007 03:00, rpb va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona