Re: mà fia russa?

Les iptables poden ser complexes, pero per xarxes domestiques, el
arnold_iptables_firewal funciona relativament be i es facil de
configurar.

P.D.Lluis perdona per enviarte directement el misatge, peró ha sigut
un error de respon.
El 25/04/07, Lluís Gras <serni@serni.net> ha escrit:
> Doncs ara que m'he posat a monitoritzar la xarxa, he vist que rebo
> h*st**s per totes bandes: ssh, ftp...
> En el fitxers de log hi ha els intents d'autentificació, i els usuaris
> i passwords que fan servir són de pixariure (ftpuser, steve, calvin,
> testssh...) i un m'atacava des de la Xina, a user per segon (abans es
> patejarà la Gran Muralla de genolls...). De totes maneres, m'emprenya
> l'ús d'ample de banda que em fan. Ara, quan ho detecto aturo els
> dimonis, però no sempre estic al tanto. He buscat eines per enviar
> [...]

Vamos ... que estàs força entretingut ;-)

Et pots estalviar molts d'aquests atacs executant els serveis a ports no
estandards, de 22 a 23032 pel ssh o coses d'aquestes ...