unixODBC - Freetds- SQLServer - OpenOffice

Trobat ...
El problema :

de d'OpenOffice, quan em connectava via ODBC al meu SQLServer, em donava un
error de syntaxis.
El problema és que les consultes fetes des d'openoffice via odbc fan servir
la doble cometa per a qualificar els noms de taula i de base de dades.

Estava intentant trobar la solució a nivell : Linux, unixodbc, freetds,
openoffice
a veure si hi havia la manera de que NO es passessin les doble cometes.

Finalment... després de molt gratar (no ho havia emprat mai), he vist que la
solució estava de la banda del SQLServer de Microsoft.
Posant a ON la utilització dels quoted_identifiers.
I ja està.

La mare que ...

Bé...
Ara puc fer consultes des d'OpenOffice Database, però em sembla que dona
algun problema.
Vindrà en un altre POST.

PEP