Re: Xen i les màquines virtuals

Hola,
	sense ser-ne un expert jo diria que el més interessant és que el dom0 no
tingui cap tasca en concret, sinó més haviat un repositorio més haviat tonto
d'altres dominis. D'aquesta forma podrias migrar els serveis que realment són
crítics de la màquina actual a una de més moderna, per exemple.
	Per tant, jo et diria de configurar el dom0 com a una máquina de la xarxa
interna i qualsevol altre servei posar-lo dins de domU. Això et permet, tal
com t'he comentat, migrar el teu firewall + router a una altra màquina. Si en
canvi ho poses al dom0 no ho podràs migrar :(
	Els meus 5 cèntims ...

A Divendres 16 Febrer 2007 09:19, Leopold Palomo Avellaneda va escriure: