Re: Nvidia [cotxina]

El Divendres 24 Novembre 2006 16:19, rpb va escriure:
> Si no recordo malament, dels temps en que tenia una Gforce, els
> drivers de nvidia necessiten ser compilats contra el nucli que estigui
> en execució en aquell moment, o no van. Per tant, si has canviat el
> nucli genèric per un de propi i intentes instal·lar paquets
> precompilats, et dirà que "naranjas de la china" si no va acompanyat
> del nucli dels seus amors.

Sí, és el que tenc ara instal·lat, pel meu kernel «custom»:

$ dpkg -l "*nvidia*"|grep ^i | awk '{print $2, $3}'
nvidia-glx 1.0.8774-6
nvidia-kernel-2.6.16.18-smp-bitassa 1.0.8774-6+20060528.01
nvidia-kernel-common 20051028+1
nvidia-kernel-source 1.0.8774-6

Per això m'estranya aquesta fixació a voler baixar un kernel... per k7! (tenc
un Intel)

>  La ventatja dels nvidieros és que l'instalador de nvidia acostuma a
> anar molt bé, sempre que es tinguin les fonts del nucli en qüestió
> (potser avui en dia n'hi ha prou amb els headers). Això és el que feia
> jo, i a cada actualització del nucli, nova instal·lació de drivers.

Ara és el meu dilema: o seguir amb la Debian way of nVidia i el
module-assistant, com fins ara, o esperar si això del kernel k7 és un bug, o
informar-me més de la història.

O potser posar el kernel 2.6.18 d'estoc, perquè veig que ja hi és, i així
rebré actualitzacions, que l'actual és cosa meva.

> Per les ATI, això era tant traumàtic que vaig decidir tibar de nuclis
> precompilats, i instal·lar drivers precompilats de ubuntu.

Així que nVidia és el menys dolent, ara mateix.  Ho dic per si algú tresca per
aquí (que em consta) pensant en ordinador nou ;)

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.