Re: Beryl era:m'he quedat sense consoles

A Divendres 24 Novembre 2006 09:34, Benjamí Villoslada va escriure:
> El Divendres 24 Novembre 2006 00:59, Orestes Mas va escriure:
>
> Ja que hi som, amb els misteris de la nvidia [cotxina] :)
>
> A jo em dona problemes, nv.  I des d'un parell de setmanes no puc
> actualitzar els darrers "nvidia".
>
> Crec, però no ho tenc clar, que és des de que vaig llevar un kernel genèric
> per a només deixar el meu.  Ara en actualitzar  nvidia-glx i
> nvidia-kernel-source diu de baixar un kernel.  Si aconsegueixo que no baixi
> cap kernel, xorg no arranca amb els nous drivers.  Uso el module-assistant:
> http://wiki.debian.org/NvidiaGraphicsDrivers

Se m'acuden tot de coses però al pic que les haig d'escriure hi renuncio
perquè trobo incongruències en la meva argumentació. Aleshores, procedint per
intuïció diria que:

1) Elimina tot rastre (--purge) de nvidia-glx i nvidia-kernel***

2) Prova d'usar l'instal·lador de nvidia directament. Se suposa que si el
kernel és teu doncs ja tens les fonts baixades, altrament hauries de baixar
com a mínim les capçaleres.

Si no et va dóna'ns més dades: Distribució, versió del kernel i de les Xorg,
versió del driver que vols instal·lar. Potser així podem ajudar un poc més.

Records,

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org