Re: Beryl era:m'he quedat sense consoles

A Divendres 24 Novembre 2006 00:16, rpb va escriure:
> Segons la web que m'has passat abans, l'Intel "hauria de" funcionar...
> El de nvidia no diu res de si és el lliure o no, pel que tu dius, no
> ho deu ser.
>
> Drivers
>
>     * The ATI radeon free driver works fine.
>
>     * The Intel i810 driver should work fine.
>
>     * The NVIDIA driver works fine.

Bé, el driver lliure es diu "nv" i el propietari "nvidia". Fins on jo sé el
lliure no funciona, però he llegit tantes coses en els últims dies que
l'embolic mental és considerable.

> <offtopic>
> Per cert, un brindis pel teu gust cinèfil, estaves mirant la millor
> pel·lícula del món mundial. M'he mirat l'escena final del puticlub
> unes 10.000 vegades. Ei, que ningú es pensi que hi trobarà sexe, allà
> només hi ha PLOM!
> </offtopic>

:-)

Per cert, em podries passar el teu xorg.conf? Potser m'és útil amb la ATI de
la feina.

Gràcies i a reveure.

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya