Sense so a Dapper/Edgy

Bé, jo no tinc experiència amb aquesta tajgeta. Tinc una Audigy, que
he configurat a manubrio a una Debian amd64, i que Edgy m'ha
reconegut. El cas és que amb ella puc obtenir so en sortida analògica
o digital, quan sona un, no sona l'altra. Tinc el so analògic
connectat a auriculars, i el digital a un mòdul 5.1 de Creative. En
Gnome, a l'aplicació de so que hi ha al quadre, tinc una pestanya amb
un checkbox on puc triar entre una sortida o una altra.

Probablement, si ho tens així, ja ho hauràs provat, però per si de cas...

RPB