Re: Mp3 en amarok

El dijous  9/11/06, a les 11:12 (+0100), Xavi Drudis Ferran va escriure:
> El que passa és que si poses programari a internet és una murga
> haver-te d'assegurar de des d'on es baixa, i per tant si hi ha
> parts del món on hi pot haver patents vàlides pringa tot el món.

Doncs, jo no ho acabo d'entendre.

Per acabar així no calia fer tan soroll amb el tema de
les patents de software a la UE... i no ho interpretis com
una crítica personal cap a tu, que em sembla que t'hi vas
implicar bastant i t'ho agraeixo.

Però, si a Europa les patents de software no tenen cap
validesa legal no entenc perquè hem de tenir tants miraments
respectant uns drets que no estan reconeguts legalment. És
a dir, estem moralment contra les patents de software, la
llei no les reconeix... i tot i així les respectem!?!?

Francament, no ho entenc.

--
ernest

	"This is the strangest life I've ever lived."
		—Jim Morrison