Re: problemes sincronitzant Palm

Jordi Regincos Isern wrote:
> Hola a tothom,
>
> tinc problemes a l'hora de sincronitzar una Palm amb el meu PC (Debian
> Etch al dia). Intento configurar el Gnome-pilot i quan arriba al moment
> de la sincronitazació inicial de les dades,  al prémer el botó de
> sincronització al Gnome-pilot no li arriba res (es queda "esperant"
> indefinidament).
> [...]

Hola,

	darrerament jo també he tingut problemes en sincronitzar la Palm
(una T|X), amb Etch. Sembla com si al prémer el botó de
sincronització, l'udev ho interpreta com una desconnexió de la Palm
 i una nova connexió. Després de molts intents (10 o 15) vaig
aconseguir fer la sincronització amb el pilot-xfer. El truc està en
prémer el botó de sincronització, esperar uns 3 segons, i engegar el
programa de sincronització (pilot-xfer, kpilot, gnome-pilot, ...).

	Ara mateix acabo de provar de sincronitzar tant amb el pilot-xfer
com amb el kpilot i m'ha funcionat. El gnome-pilot va contra la meva
religió :)

	Josep Ma.

--
|   Linux User: 154.147 (http://counter.li.org)    |