Re: mail amb símbols estranys en lloc d'accents

El diumenge 29/10/06, a les 16:43 (+0100), stokerr@gmail.com va escriure:
> Acabo de configurar Postfix+Procmail+Courier+Squirrelmail i tot funciona
>
> l'únic problema que tinc es que els mail que rebo els accents i "ç"  es converteixen en símbols estranys
> com això
>
> á à á  í ç ñ
>
> en canvi si envio amb accents tot funciona bé per el que dedueixo que deu ser el courier que me l'esta liant

Doncs, pel que sembla el mail està escrit en UTF-8 però
el client de correu ho interpreta com a ASCII o ISO-8859-1,
probablement perquè la capçalera del missatge és incorrecta.
Mira si en el Content-Type: del missatge hi posa UTF-8 o una
altra cosa.

--
ernest

	"This is the strangest life I've ever lived."
		—Jim Morrison