Re: fetchmail i postfix

A Dijous 02 Novembre 2006 13:12, stoker va escriure:
> a main.cf hi ha
> mailbox_command = procmail -a "$EXTENSION"
>
> hi era per defecte, no se que es la variable $EXTENSION però així funciona
> correctement com a servidor de correu Internet
>
> A Dijous 02 Novembre 2006 12:55, Pere Nubiola Radigales va escriure:

Bé,

jo no sóc un expert i a més no vaig servir el procmail. Però, sí que faig
servir el fetchmail i em sembla, crec que estaré molt equivocat, però estaria
bé que repassessis un parell de coses. Jo el que tinc muntat és similar a lo
teu però amb exim. Estaría bé també que repassessis que el correu local et
funciona, o sigui, que pots enviar-li un correu als teus usuaris i apareix a
la seva bústia.

L'exim, per coses del fetchmail no el toco per a res, però el fetchmail el
tinc configurat de la següent manera:

- a _cada_ usuari de la meva màquina tinc un .fetchmail con hi ha la
configuració típica del fetchmail.Ex:
set nobouncemail
set no spambounce
set properties ""
poll servidor.correu.net with proto POP3
        user 'lpalomo' there with password 'XXXXXXXXX' is 'leo' here
- tinc un fitxer /etc/fetchmail.users amb la llista dels usuaris als qui
recolliré el correu.
- tinc un script fetchmail que diu:
#!/bin/sh

USERDB="/etc/fetchmail.users"
OPTIONS="--syslog"

# Start fetchmail for each user listed in $USERDB
if [ -e $USERDB ] && [ -e `which fetchmail` ]; then
    for username in `cat $USERDB | grep -v \#`; do
        su -c "fetchmail $OPTIONS" $username 2> /dev/null
    done
fi
- i al crontab de root, o al /etc/cron.d  com et faci més gracia, afegeixes
l'execució de l'escript  cada quan vulguis.

L'escript el que fa és executat el fetchmail com si l'executés l'usuari de la
llista fetchmail.users, de forma que l'usuari entrega el correu al servidor
smtp de la màquina per l'usuari que té configurat.

No sé si et funcionarà, però potser t'ajuda.

Leo

Linux User 152692
PGP: 0xF944807E
Catalonia