Re: Una fàcil de WiFi: intel pro wireless 3945 gairebé funcionant

El dc 02 de 08 del 2006 a les 21:00 +0200, en/na Marc va escriure:
> Hola, els últims mesos he estat utilitzant debian i seguint el fòrum,
> espero que no molesti a ningú que en el portàtil que m'acabo de
> comprar hi hagi posat una ubuntu 6.06.

Cada ú és responsable dels seus actes. Tens remordiments?

> [...]
> i resulta que la que porta el meu portàtil està força documentada i
> fins i tot intel proporciona drivers per a linux.
>
> Així que m'he posat en marxa, m'he descarregat tot el que m'havia de
> descarregar i quan estava fent uns makes i make-installs de cop em
> trobo que al meu ordinador, al costadet dels directoris que em va
> creant, ja n'hi ha uns amb noms similars. Aleshores sembla com si, per
> una cosa d'aquelles de la vida, el sistema CASI ha aconseguit fer
> funcionar la targeta per si sol, però dic casi, perquè em trobo coses

Tranquil, el debian que tinc també duia el mòdul ipw2200 però me'l vaig
compilar des dels sources de intel, per afegir-li suport al mode
monitor, a més, estan més actualitzats.

> [...]
> ieee80211              38952  1 ipw3945
> ieee80211_crypt         6528  1 ieee80211
> ieee80211_1_1_13       39880  0
> ieee80211_1_1_13_crypt     7040  1 ieee80211_1_1_13
>
> i a més sembla que el carrega bé:
> $ dmesg | grep ipw3945
> [17179585.724000] ipw3945: Intel(R) PRO/Wireless 3945 Network
> Connection driver for Linux, 1.0.5m
> [17179585.724000] ipw3945: Copyright(c) 2003-2006 Intel Corporation
> [17179586.688000] ipw3945: Detected Intel PRO/Wireless 3945ABG Network
> Connection
>
> Aleshores potser se m'està anant la pilota recompilant el kernel i

No cal recompilar el quernel, amb el mòdul en tens prou.

> ¿Què haig de fer per comprovar si el kernel detecta la tarja i els
> drivers ja són a lloc? Hi ha comandes tipus ifup per a wifi?

Fa un temps vam instalar una debian al portatil d'un amic que duu
aquesta tarja, em sona que haviem d'executar un dimoni per a que ens
actives la interfície. Ara no em recordo d'on ho vam trobar, però estava
dins els sources de intel.

> Sé que la pregunta és una mica genèrica, en realitat el problema és
> que no trobo a google un manual de configuració genèric per a
> wifi-linux, sinó cosetes molt particulars per a la meva tarja, o el
> sistema operatiu aquest. Si em voleu passar algun link a algun how-to
> o manual de comandes relacionades amb wifi us ho agrairia molt
>
> Moltes gràcies !!!
> Salut!!!
> Marc///

PD: He trobat una altra pàgina on s'explica com instalar la targeta, i
fa referència al dimoni que t'he mencionat abans:

http://www.esdebian.org/forum/viewtopic.php?forum=18&showtopic=69543

Saluts i molta sort!!

Xavier