Re: Fent net al /usr/src

El Sat, Apr 29, 2006 at 06:30:45PM +0200, Benjamí Villoslada ens deleità amb les següents paraules:
> A Dissabte 29 Abril 2006 15:23, Lluis va escriure:
>
> És que només és un que es va actualitzant, no són nous.  D'aquí el meu dubte:
>
> $ dpkg -l linux-image* | grep ^i
> ii  linux-image-2.6.16-1-686-smp 2.6.16-10      Linux kernel 2.6.16 image on
> PPro/Celeron/PI

doncs si no hi ha paquets vells a desinstal.lar, aleshores res, no? ;)

de totes maneres, del que si deus tenir copies velles es dels paquets de
nvidia, que son els que es deixen a /usr/src

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Symphony X (The Odyssey) - 5. King Of Terrors