Re: Ajuda per ignorant

A Dissabte 29 Abril 2006 17:19, Krro va escriure:
> ¿Algú podria dir-me on puc trobar, escrit de forma "per a ignorants" un
> manual, que no sigui en anglès i que ofereixi alguns exemples senzillets?

Cerca per Bash script / scripting i trobaras moltes coses.

Saber quins comandaments van bé per cada feina és més complicat.  Per a fer
còpies de seguretat va bé el rsync.  En el meu cas no és a un script Bash,
sinó al cron perquè la faci cada dia, a les 0:15h, de tots els directoris
home, cap un disc extern USB:

15 0 * * *      rsync -art --delete /home/ /media/sdb1/home/

Més detalls:

$ man rsync
$ man 5 crontab
$ man cron