Re: Pinnacle PCTV Pro

Gràcies per les respostes!

A Dissabte 29 Abril 2006 12:33, Antoni Bella va escriure:
>   Veig que es tracat de TV/ràdio analògica; desconec
> força el tema doncs el controlador de la meva targeta
> no és el mateix però mira a www.linuxtv.org/, diuen
> que el controlador que necessites és un dels més ben
> suportats, tan sols has de mirar que la versió del
> nucli que empres sigui compatible amb el controlador
> que carregues.

Sí, funcionava en SUSE, se que és una tarja 33 amb tuner 39.  Perquè no va és
el misteri :)   Podria ser alguna cosa de problemes d'interrupcions ACPI per
aquest ordinador?

[dmesg]
bt878: AUDIO driver version 0.0.0 loaded
bt878: Bt878 AUDIO function found (0).
ACPI: PCI Interrupt 0000:05:02.1[A] -> GSI 18 (level, low) -> IRQ 50
bt878_probe: card id=[0x1211bd], Unknown card.
Exiting..
ACPI: PCI interrupt for device 0000:05:02.1 disabled
bt878: probe of 0000:05:02.1 failed with error -22

La 0000:05:02.1 és ella :)

[lspci]
0000:05:02.1 Multimedia controller: Brooktree Corporation Bt878 Audio Capture
(rev 11)

A Dissabte 29 Abril 2006 09:46, Cubells va escriure:
> http://frungy.org/~tpot/weblog/2005/03/27
>
> recomanen descarregar el mòdul bt87x i carregar un altre...

Sí, per una digital.   Aquesta és analògica :(

Per altre banda, potser és un moment per posar-ne una per la TV digital (dvb).
Voldria que fos híbrida i pesqués l'analògica.  De passada amb entrada
analògica per anar passant vells VHS.  Si fos USB millor.

Sembla molt demanar, però és que la vaig veure i a bon preu, 80 Eur.
http://www.kworld.com.tw/en/product/da/005/dvb-t310u.htm

Passa que no trobo res sobre si va o no amb Linux.  Només una curta referència
a aquesta megaplana: http://www.bttv-gallery.de/

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat