RE: Pinnacle PCTV Pro

  Hola Benjamí,

 --- Benjamí Villoslada <benjami@gmail.com> escribió:

> Ho he demanat a la llista user amb més gent pensant
> que hi ha més
> possibilitats de trobar algú amb el mateix
> maquinari, però potser no és així
> perquè la Pinnacle PCTV Pro es ven més a la nostra
> banda de món :)

  Veig que es tracat de TV/ràdio analògica; desconec
força el tema doncs el controlador de la meva targeta
no és el mateix però mira a www.linuxtv.org/, diuen
que el controlador que necessites és un dels més ben
suportats, tan sols has de mirar que la versió del
nucli que empres sigui compatible amb el controlador
que carregues.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca