Re: Fonts per caràcters llunyans

A Divendres 21 Abril 2006 09:35, Josep Monés i Teixidor va escriure:
> Pels coreans (sota el français) instal·la ttf-baekmuk.

Gràcies, aquests han funcionat.

> Pels de sota els hebreus no ho sé (jo tampoc els veig bé)

Tampoc :(

Veig que surten els kanji http://en.wikipedia.org/wiki/Kanji però no alguns
que sembla que escriuen caràcters kanji, com aquest blogaire:
http://kirai.bitacoras.com/shinnyushain-%e6%96%b0%e5%85%a5%e7%a4%be%e5%93%a1/

No és que els necessiti, just estava  encuriosit perquè abans els veia (SUSE),
però és mal de fer lligar quins paquets poden ser els equivalents perquè tot
va dins el XFree86-fonts-scalable-4.3.99.902-40 --era una XFree86.

Anirem provant coses :)

> A www.debian.org, a baix de tot on surten tots els idiomes en que està
> disponible la pàgina d'inici de debian, jo ho veig perfectament i si
> segueixo els enllaços també.
>
> Les fons de lletres que he instal·lat son aquestes:

La veig sense tenir aquests paquets instal·lats, deu ser diferent a
l'Ubuntu :?

Gràcies!

--
Benjamí