Re: Fonts per caràcters llunyans

En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
> Amb SUSE veia bé els caràcters japonesos, xinesos i de llocs varis que no
> sabria identificar :)  Suposo que a Debian cal que instal·li algunes fonts.
> Sabeu quins?
>
> Per exemple, aquí http://en.wikipedia.org/wiki/Romulus_and_Remus veig quadrats
> que diuen D55C AD6D C5B4 devall Français a la caixa «in other languages».
> Veig bé els hebreus (devall Itailano) però no els de devall els hebreus.

Hola,

Jo soc usuari de ubuntu 5.10

A la plana que indiques, sote de hebreu i a sobre de latina a mi no es
que em surtin quadrets, es que no m'hi surt res, la resta es veu perfecte.

A www.debian.org, a baix de tot on surten tots els idiomes en que està
disponible la pàgina d'inici de debian, jo ho veig perfectament i si
segueixo els enllaços també.

Les fons de lletres que he instal·lat son aquestes:

xfonts-intl-arabic
xfonts-intl-asian
xfonts-intl-chinese
xfonts-intl-chinese-big