Re: Fwd: Acceleracio 3D en Debian sarge

El Tue, Apr 18, 2006 at 04:26:49PM +0200, Arnau ens deleità amb les següents paraules:
> No n'estic segur, pero crec que el driver NFORCE no és especificament
> gràfic. Crec que és quelcom semblant a un xipset integrat a la placa
> base que ofereix varies millores com capacitat de dual-channel a les
> rams, so integrat, posibilitat de video integrat, etc..
>
> Així, si el que vols és activar el 3D de la targeta em sembla que
> hauràs de buscar el driver NVIDIA.

jo diria que si

[...]
[...]
[...]

si el que relment vols es l'accelereacio grafica de nvidia, pots o be
instal.lar-te algun paquet precompilat d'aquests drivers que ofereix debian
nvidia-kernel-[legacy-]-* o be instal.larho des de module-assistant, que es
baixara el nvidia-source i el compilara per al kernel que estas utilitzant

despres d'aixo nomes cal canviar al fitxer de configuracio de les Xs
(segurament deus tenir Xorg, aixi que es /etx/X11/xorg.conf) i posar
'Driver "nvidia"' a la seccio 'Device'

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Bathory (Destroyer Of Worlds) - 13. Day Of Wrath