Fwd: Acceleracio 3D en Debian sarge

No n'estic segur, pero crec que el driver NFORCE no és especificament
gràfic. Crec que és quelcom semblant a un xipset integrat a la placa
base que ofereix varies millores com capacitat de dual-channel a les
rams, so integrat, posibilitat de video integrat, etc..

Així, si el que vols és activar el 3D de la targeta em sembla que
hauràs de buscar el driver NVIDIA.

Si el que dic no és cert corregiu-me siusplau, no n'estic del tot segur.

Sort ;-)