Re: reiserfs -> ext3

El Dimarts 11 Abril 2006 20:04, Joan Sanz va escriure:
> 1) Això vol dir que sempre podré creak els /sys i /proc des del live-cd,
> no? No sabia que calia crear el /sys també...

El /sys no és tant important com el /proc, pots passar sense /sys
perfectament. Sense /proc tindras problemes amb el 'ps', el 'lilo' i altres
comandes importants.

> [...]
> passen a ser de
> root. Per exemple:
>
> drwx------  4 root root 4.0K Apr 11 19:35 .kde         <--procedent del tar
> drwx------  4 joan joan  200 Oct 20 18:57 .kde        <--procedent del
> sistema
>
> Sense el --same-owner passa el mateix. De fet, aquest opció és la que es
> dóna per defecte quan fas la instrucció  tar com a root.
>
> És això molt greu, és a dir, em pot complicar la vida quan restaure el tar
> de nou, o bé no té importància i ha de estar tot exactament igual?

És molt greu, sobretot si el volum d'arxius en que canvia el propietari és
elevat. Mai he fet canvis de particions amb el tar, sempre ho he fet amb "cp
-pdRx", i mai he tingut problemes amb els propietaris dels arxius.

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona