Re: reiserfs -> ext3

> Jo vaig a canviar-me a ext3 perquè sembla que el disc dur se m'ha queixat
> de
> manera estranya (i de fet se m'ha penjat el sistema diverses vegades, tot
> que les queixes no han sigut "físiques"; cap sorollet).
>
> He llegit que davant un error de disc dur greu, ext3 et permet recuperar
> més
> informació que no pas amb reiserfs. I d'altra banda, com que empre arxius
> grans i ara vull emprar-ne més (per a edició de so), he decidit que em
> canviaré. La manera de fer-ho és fent un tar amb una "instantània" de tot
> [...]

Els nuclis de testing i unstable empren les initramfs-tools per generar el
disc ram inicial i dintre d'aquest hi tenim un init amb les següents parts
rellevants:

echo "Loading, please wait..."

mkdir /sys
mkdir /proc

.
.
.

# Move virtual filesystems over to the real filesystem
mount -n -o move /sys ${rootmnt}/sys
mount -n -o move /proc ${rootmnt}/proc

Vull dir que si aquest és el cas segurament no et farà falta crear-lo, en
cara que si tens una live a ma sempre pots fer-ho a posteriori.

Vinga ...