Re: Problema amb el locale

A Divendres 07 Abril 2006 08:28, Benjamí Villoslada va escriure:
> Sembla que no importa donar-li més voltes, només esperar:

Veig que al final arriben els que per error no s'envien des de l'adreça de
subscripció, disculpau la duplicació.

Gràcies pels consells, Pau.  Veig que també fas servir set-language-env, que
és pràctic pels programes no KDE, perquè el sistema s'alimenta de
l'environment.  Pel que semba, en Gnome deu fer possible que cada usuari
tengui una instal·lació amb la llengua que vulgui, no?

Jaume: em penso que caldrà ser molt selectiu a l'hora de fer upgrades :)
M'atrau tenir el darrer d'alguns programes de forma lineal, sense cap canvi
semestral de massa programes. La comoditat és un gran què, però després
arribava un canvi massa gran.

També a base de petades s'aprenen coses. Me n'adono que en se més d'allò que
algun cop m'ha donat problemes :D   Encara que, s'ha de dir, avui mateix és
una putada no poder escriure amb accents a l'OOo :)

Per cert (només si ho sabeu, no he llegit gaire man del debconf) com es treu
la "system information" que es veu a aquest bug?

Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.