Re: L'etern problema de CUPS

El Tue, Apr 04, 2006 at 11:08:13PM +0200, Xavi León ens deleità amb les següents paraules:
> Bones,

que passa piltrafa! :)

> [...]
> similar a la d'apache en quant a protecció.
> Recalco lo de si no recordo malament, hauria d'haver-hi una directiva del
> pal...
>     <location /jobs>
>
> i dins hi poses el que vulguis per a permetre l'accés a aquesta "carpeta":
>     <location /jobs>
>         AuthType Basic
>         Require User ....
>         man cupsd.conf... xD
>     </location>
>
> Posant els permisos adients als usuaris que vulguis podran esborrar els
> treballs que no vulguin. Espero que sigui un inici d'ajuda :)

aix... aixo ja ho vaig mirar en el seu moment (ja ni recordava que ho havia
tocat... o potser es que ve aixi per defecte):

<Location /jobs>
#
# You may wish to limit access to job operations, either with Allow
# and Deny lines, or by requiring a username and password.
#
AuthType None
#AuthType Basic
#AuthClass User
</Location>

aixi que en principi no hauria de fer falta autentificacio de cap tipus

aixo si:
- les operacions sobre "jobs" a traves del web (si abans no he entrat com a
  admin) fallen (la cancel.lacio dona un problema de falta de permisos i la
  repeticio d'un job anterior dona un altre error que ara no recordo, algo
  aixi com que l'opcio no esta disponible)
- cada usuari, a traves de lprm/cancel, nomes pot cancel.lar els seus
  propis treballs
- la cancel.lacio per linia de comandes, lprm/cancel, no mata els processos
  del backend d'impressio (esc60 i parallel en el meu cas)
- si entro com a admin i faig qualsevol cosa per la interficie web tot va
  de meravella ;)

doncs be, aqui esta resumit l'estat del cups a casa meva XD

algu mes utilitza una configuracio semblant (un ordinador "servidor" i
varis clients a la mateixa xarxa) i obte resultats diferents?

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Lacuna Coil (Karmacode) - 08. Fragments Of Faith