Re: Com està el tema de les XGL ?

En/na Lluís Gras ha escrit:
Jo també ho he aconseguit amb la Dapper Drake Flight 5 pero no he provat
en Debian testing/unstable.
No sé de ningú que ho hagi provat sobre una Debian.
Jo ho corro sobre un portatil samsung sense una nvidia.
Una pregunta, mous fluidament els videos? Em refereixo si no et fa
flaixos de negre.
A mi a vegades em fa un flaix en negre. Però mou el cub i sobretot el
task switcher i el botó F11.
T'ho demano, per tenir una tarjeta dedicada i suportada.

Jo no he provat cap video però tinc un problemilla amb les finestres, no
les puc reposicionar ... de fet avui he començat una instal·lació a
l'escola i demà miraré de refer-ho i mirar-me això dels flaixos.

Vinga ...

Quan dius reposicionar et refereixes al F11? Això és una de les coses que més bé em fa.
Jo no aconsegueixo fer les transparencies com fan alguns d'aquí....
http://www.youtube.com/results?search=xgl&search_type=search_videos&search=Search

--
~# Guillem Hernández Sola
~# http://www.guillemhernandez.com