Re: benvinguts a la cultura angloparlant

Carles Pina i Estany wrote:

> <snip>
>
> 1 d'Abril. No sé qui es va inventar l'1 d'Abril (a la Wikipedia hi ha
> informació, no l'he llegit bé) però a França també ho és (importat dels
> anglo-parlants?). Estònia ídem, Itàlia, ...
>
> :-)
>
> (vull dir que jo sempre he pensat que venia d'Estats Units, però molts
> països ho fan...)
>
> Fins aviat,

Hola Carles,
Tens tota la raó. Sí que és important als països no angloparlant (poisson
d'avril a França, Québec, etc.). Em sembla que es tracta d'un canvi de
calendari. Abans l'any començava en el mes d'abril. Però aquesta explicació
no és acceptada per tothom.
http://www.infoplease.com/spot/aprilfools1.html
De tota manera, em fa gràcia l'article d'Openoffice.
Salut,
Jonathan