Re: Debian i Samba

Bon dia,

no és ben bé el que demanes, però jo vaig estar fent experiments per
tal que una màquina amb Debian Sarge autentiqués usuaris contra un
Windows amb Active Directory i que muntés com a directori HOME de
l'usuari l'espai de disc del que disposen al servidor. La diferència
principal amb el que tu fas és que les màquines Debian no exporten cap
recurs. El document on descric l'experiment està a l'adreça

  http://www.lsi.upc.es/~tonis/inf/DebianETSEIB.html

Al document li falten les conclusions de l'experiment: no és gens bona
idea que el directori HOME d'un usuari sigui un sistema de fitxers
Samba. No permet crear links, pipes, sockets, locks, ... i això fa que
aplicacions sofisticades que creen fitxers de configuració en el HOME
de l'usuari deixin de funcionar.

Per la part relacionada amb l'Active Directory vaig consultar la
documentació de Samba següent:

  http://us4.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/domain-member.html#ads-member

Sort,

Toni Soto

--
Antoni Soto Riera

Universitat Politècnica de Catalunya
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona
Av. Diagonal 647, 8a planta
08028 BARCELONA

phone: (+34) 93 401 60 46
fax:   (+34) 93 401 60 50