Re: el blues del bluez

> [...]
> -->
>
>   <policy user="root">
>     <allow own="org.bluez"/>
>   </policy>
>
>   <policy at_console="true">
>     <allow send_destination="org.bluez.Adapter"/>
>     <allow receive_sender="org.bluez.Adapter"/>
>
>     <allow send_path="/org/bluez/Adapter"/>
>
>     <allow send_destination="org.bluez.Manager"/>
>     <allow receive_sender="org.bluez.Manager"/>
>
>     <allow send_path="/org/bluez/Manager"/>
>
>     <allow send_destination="org.bluez.Security"/>
>     <allow receive_sender="org.bluez.Security"/>

Ja t'avanço que ni flors, però donat que empres un adaptador usb et
comento que amb alguna recent actualització de sid i va haver alguna cosa
amb dbus o amb hal que no permetia accedir als dispositius usb si l'usuari
no estava al grup powerdev.

De fet per defecte al final de /etc/dbus-1/system.d/hal.conf hi tens
quelcom semblant a:

  <!-- You can change this to a more suitable user, or make per-group -->
  <policy group="powerdev">
    <allow
send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.SystemPowerManagement"/>
    <allow send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.LaptopPanel"/>
  <!--
    <allow send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.Volume"/>
    <allow send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.Volume.Crypto"/>
  -->
  </policy>

</busconfig>

Jo ara ho tinc amb el grup

  <!--
    <allow send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.Volume"/>
    <allow send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.Volume.Crypto"/>
  -->

descomentat i amb el meu usuari a powerdev i després de reiniciar el
sistema la cosa va tornar a la normalitat.

Sort.