Re: el blues del bluez

El Sun, Aug 06, 2006 at 08:57:51PM +0200, Lluís Gras deia:

> Ja t'avanço que ni flors, però donat que empres un adaptador usb et
> comento que amb alguna recent actualització de sid i va haver alguna cosa
> amb dbus o amb hal que no permetia accedir als dispositius usb si l'usuari
> no estava al grup powerdev.

no estava en aquest grup, m'hi he posat, he rearrencat i em segueix passant el
mateix. Però gràcies.

> De fet per defecte al final de /etc/dbus-1/system.d/hal.conf hi tens
> quelcom semblant a:
>
>   <!-- You can change this to a more suitable user, or make per-group -->
>   <policy group="powerdev">
>     <allow
> send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.SystemPowerManagement"/>
>     <allow send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.LaptopPanel"/>
>   <!--
>     <allow send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.Volume"/>
>     <allow send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.Volume.Crypto"/>
> [...]

Sí que hi és.

> Jo ara ho tinc amb el grup
>
>   <!--
>     <allow send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.Volume"/>
>     <allow send_interface="org.freedesktop.Hal.Device.Volume.Crypto"/>
>   -->
>
> descomentat i amb el meu usuari a powerdev i després de reiniciar el
> sistema la cosa va tornar a la normalitat.
>
> Sort.

tampoc m'ha servit.

Gràcies. Igual s'ha escaxarrat el trasto aquest usb i només pot enviar
però no rebre, o el que sigui... perquè de fet veig que l'autenticació
triga...
... no, amb l'hcidump es veu que també arriben paquets, de fet aparentment
és el mòbil qui demana el PIN al portàtil però el portàtil no li deu saber donar...

--
Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.cat