Re: impressio des de chroot

Pots comunicar el "client d'impressió", és a dir, el programa que vol
imprimir, amb el servidor CUPS, independentment de si un o l'altre estan al
chroot. Fes-ho per ports, configura-ho com si tinguéssis un servidor CUPS
fora la teva màquina.

El Dijous 13 Octubre 2005 09:41, rpb va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona