impressio des de chroot

Hola
Utilitzo una Debian pure64, amb algunes aplicacions (OOffice, firefox +
flash...) executant-se des d'un chroot a 32 bits, doncs no tenen versió a 64
bits. El problema és que no puc imprimir des d'openOffice, l'única impressora
que veu és una tal Generic Printer. La impressora la tinc en un servidor amb
Sarge. Des de l'entorn de 64 bits no tinc problemes, utilitzant Cups puc
veure laa impresora, però no així des de l'entorn a 32. Em pregunto si també
he d'instalar cups en l'entorn de 32 bits per fer que funcioni, però
m'emprenya anar doblant programes... hi ha alguna altra opció? funcionaria
això d'instalar també Cups a l'entorn de 32 bits?

Gràcies

Ricard