(conclusio) D'INTERES GENERAL. Mesures antispam.

Avui és dia 16-05-2005 i per tant ahir (15-05-2005) es va tancar la
votació tal i com vaig dir en el primer email.
El resultat ha estat afirmatiu i els ho fet saber als responsables de la
llista.
He reenviat l'email a la llista per que el reviseu. M'he esforçat en què
no hi hagués cap error i recollís les mateixes conclusions que comentava
en els últims mails ("A" en comptes de l'incorrecte "ARROBA"), de totes
maneres si he fet alguna relliscada, comenteu-m'ho.
També els he comentat que no pot ser que no hi hagi moderador a la
llista (vegi's els últim emails que han enviat de spam a la llista sense
cap mena de filtre).
Esperem que fagin alguna cosa al respecte.

Fins aviat,
MarC