Re: Problemes Greus amb Lilo i Grub ( No hi ha manera) en pc nou

> La placa mare es una ASUS AV8 Deluxe socket 939 per a AMD64
> el HD es un Maxtor/ATA133 7200

És una placa amb controladora SATA , crec, amb xipset VIA K8T800 Pro.
Utilitzes discs SATA? si és així, jo vaig tenir molts problemes amb una
Gygabyte xipset Nforce3, controladora que mai vaig poder fer funcionar, però
si l'altre controladora SATA integrada, la Silicon Image. De totes maneres,
vaig necessitar remapejar els discs des del menu.lst del grub:

title  Microsoft Windows XP Professional
map (hd0) (hd2)
map (hd2) (hd0)
rootnoverify  (hd2,0)
savedefault
makeactive
chainloader +1

Vaig haver d'instalar primer XP en net, a un sol disc. Després vaig afegir
l'altre disc on vaig instalar sarge amb el net installer. En aquest punt,
sarge funcionava però xp no, doncs necessita estar en la primera partició el
primer disc, si no vaig entendre malament. Vaig afegir les línies:

map (hd0) (hd2)
map (hd2) (hd0)

per "enganyar" a xp i fer-li creure que era el rei del mambo. Pobret, quasi em
va fer pena...

Ricard