Problemes Greus amb Lilo i Grub ( No hi ha manera) en pc nou

Estic desesperat, fà poc em vaig comprar un pc nou, i em vaig disposar a
instal.lar els dos SO que faig servir... El XP es va instal.lar
normalment, però quan vaig instal.lar la debian Sarge al anar a rebootar,
doncs no ho va fer... el GRUB es va que dar mort... no va donar cap error,
ho vaig tornar a provar amb el LILO i tampoc no hi ha manera, vaig anar
fent proves, pero no hi va haver manera, llavors provant amb
l'instal.lador de la Fedora Core 1, em deia que les particions estaven
desaliniades i que poder tindria algún problema amb el gestor d'arranc,
que s'havia de fer la taula de particions nova. Ho vaig fer i vaig
aconseguir instal.lar lo, pero al tornar a instal.lar debian em va tornar
a petar... bueno vaig provar moltes coses diferents, intal.lant primer
linux i després win, etc. Però he arrivat a la conclusió que només se
m'instal.la el gestor d'arranc si tinc win a la primera partició, pero
quan instal.lo win doncs peta, i no ho puc arreglar ni entrant amv un liv
cd, chroot i executant lilo o grub install.
Avui mirant, he trobat que se li podien passar uns parametres a lilo per
solucionar això, per no hi ha hagut manera, si feia servir (em sembla que
era el parametre linear) em donava error i em deia que fes servir lba32,
ho he canviat i tot segueix igual.
He canviat el disc dur per si de cas estés espatllat, he provat en
instal.lar el win en un hd a part primari i després debain al secundari
que es el hd que he comprat nou i també peta ( ho he provat pq es semblant
a la configuració que tinc a l'altre pc) i ja no se que fer, no se si es
cosa de la placa mare... o de que ; (
La placa mare es una ASUS AV8 Deluxe socket 939 per a AMD64
el HD es un Maxtor/ATA133 7200

Gracies

--
Om Pastor Mosella - SuRGeN