Re: com augmentar la lletra

Hola, marc ...

deies, el 02 de May de 2005, a les 11:19 +0200:

> Bones, he instalat enlightenment, amb l'engage i tot això, i m'he trobat
> que m'ha reduit el tamany de la lletra, algú sap com es pot augmentar el
> tamany de la lletra ?
> Gràcies i fins ara

Jo tinc el mateix problema un cop compilat a pic i pala l'mplayer sobre
una Debian Sarge, l'obro (i funciona per una vegada alguna cosa
compilada per mí, que qui ho diria :-), però em surt un tamany de lletra
ridícul al gmplayer.

Ara bé, no tinc cap mena de problema amb les fonts del wonderful gnome
2.8. Quina virgueria d'escriptori, acostumat al minimalisme clàssic
fluxboxiano quina virgueria d'escriptori per treballar!! :)

--
xavi[*]sindominio.net
lorajoler[*]paranoici.org